اعترافات با چهره ی شطرنجی!

اول اینکه بسیار محزونم از اینکه قسمت نشد سری دوم عکس ها رو بذارم! این دی وی دی دیگه باز نشد که نشد. یه عکسای خوشگلی توش هست که نگو! در اولین فرصت که دوست گرامی رو دیدم حتما ازش می گیرم و میذارمشون ولی فعلا که نمیشه....بگذریم. دخترخاله بهار عزیزم دعوتم کرده به یه بازی آبرو بر! که رسما باید چهره هامونو شطرنجی کنیم و خودمونو لو بدیم! حالا چه کاریه؟ خدا ستار العیوبه. بعد ما بیایم عیبای خودمون رو فریاد بزنیم؟ البته این در حالت کلیه ها! وگرنه من که عیبی ندارم! واسه بقیه بازیکنان دلم میسوزه فقط! 

بنابراین من به جای عیب 5 تا حسنم رو میگم چون تو قاموس من عیب و ایراد پیدا نمیشه! 

1- وقتی عصبی میشم یه حرفایی میزنم که هنوز اپسیلون ثانیه ازشون نگذشته پشیمون میشم ولی آب رفته رو نمیشه به جوی برگردوند!  

2- به شدت توانایی دارم در زمینه ی اتلاف وقت! یعنی این جمله که " وقت طلاست " تو زندگی من نقش کشک رو هم بازی نمی کنه! 

3- پشتکار ندارم! حتی اگه تو دو قدمی هدفم باشم اگه خسته شده باشم همه چی رو ول می کنم به امان خدا! 

4- اعتماد به نفسم نوسان شدیدی داره! اون وقتایی که بیشتر از همیشه لازمش دارم می افته به قعر نمودار! 

5- اصلا حوصله ی خرید کردن ندارم. برام مرگه. مخصوصا وقتایی که همراهت کسی باشه که فقط می خواد پاساژ گردی کنه و چیز خاصی برای خرید مد نظرش نیست! 

 

اگه فکر کردین اعتراف می کنم که این پنج تا مورد عیب های من بودن اشتباه می کنین! من همچنان آبروی خودم رو حفظ می کنم!!!

نظرات 28 + ارسال نظر
قایق آبی سه‌شنبه 1 دی‌ماه سال 1388 ساعت 12:23 ق.ظ http://www.blueboat.blogsky.com

وقتی زندگی چیز زیادی به شما نمی دهد ، دلیلش آن است که شما هم چیز زیادی از او نخواسته اید
زیبا بود موفق باشی.
up kardam dost dashti sar bezan

بهار(سلام تنهایی) سه‌شنبه 1 دی‌ماه سال 1388 ساعت 12:43 ق.ظ

آخه تو که سراسر حسنی عزیزم ..اینا هم که دیگه عیب نیستند .مورد پنجمی رو با تمامه وجودم درک کردم و از خاله جونت که همانا مامان جان بنده میباشند به ارث بردی !!! پس کلا حسنه دیگه حالا جرات می خوام یکی بیاد بگه عیب این مورد و باقی موارد ...

اینم مهر تایید از سمت یک فرد موثق!!!

بهار(سلام تنهایی) سه‌شنبه 1 دی‌ماه سال 1388 ساعت 12:45 ق.ظ

کمال تشکر را دارم که بازی کردی و رو سفیدم کردی مادر جـــــــــــــــــــــــــــان ..آهان ..
اون عکسا هم دیگه خودت رو اذیت نکن مشکلی نیست ...مشکل اصلی آمریکاست که جلوی این مساله رو گرفته !!!

خواهش می کنم وظیفم بود عزیزم
دقیقا! سالهاست هر چی می کشیم از این آمریکاست! پاشو تو مسائل شخصی ما هم دراز کرده!!

بهاره الف سه‌شنبه 1 دی‌ماه سال 1388 ساعت 12:48 ق.ظ http://eternaldeath.blogfa.com

اول

این تاییدی بودن نظرا اصلا چیز خوبی نیست! حیف که مجبورم :)

بهار(سلام تنهایی) سه‌شنبه 1 دی‌ماه سال 1388 ساعت 12:49 ق.ظ

الان من اینجا چهره ی شطرنجی نمی بینم ..
الهی من به قربان اون قاموس شما هم بروم کللن ..
چه شبی بود امشب واسه ی خودش ...
الان بی ربط تر از این آیکون دیگه نبود هیچی !!

عزیزم چرا دیگه! من تمام مدت شطرنجی بودم. ولی چون می خواستم جلب توجه نکنم عکس شطرنجی رو نذاشتم!

بهاره الف سه‌شنبه 1 دی‌ماه سال 1388 ساعت 12:50 ق.ظ http://eternaldeath.blogfa.com

احتمالا خودم سرکار گذاشتم چون یادم نبود تایید داری حالا خواستیم جولان بدیمو فک کنن ملت اولیم!!!
.
.
خصلت آخرتو خیلی دوس دارم خیلی. منم مثه تو هستم.

به هر حال با این کار به ارج و قرب وبلاگ من اضافه کردی عزیزم. مهم نیته! :))

فکر کنم تنها دخترای این دوره زمونه که اینجوری هستن من و تو ایم! بزن قدش!!

شادمهر سه‌شنبه 1 دی‌ماه سال 1388 ساعت 01:31 ق.ظ

چقدر همه چیزت شبیه منه

خدا به دور! :دی

شادمهر سه‌شنبه 1 دی‌ماه سال 1388 ساعت 01:37 ق.ظ

البته منظورم از همه چیزت معایبت بودااا

مگه من معایب دارم؟ حتما تو داری ولی من... مگه تو متنو با دقت نخوندی؟ اونا حسن من بود نه عیبم!

کتایون سه‌شنبه 1 دی‌ماه سال 1388 ساعت 08:22 ق.ظ

منم از خرید و پاساژگردی بیزارم

پس شما هم بزن قدش! :)

زری سه‌شنبه 1 دی‌ماه سال 1388 ساعت 08:40 ق.ظ http://everlife.blogfa.com

منم اعتراف میکنم که همش حسن بود.
مورد ۳ رو هستم. اگه خیلی طولانی بشه ولش میکنم .حوصلم نمی گیره تا اخرش برم.

آره بابا بی خیال! اصلا هدف و تلاش و اینا کیلو چنده؟ :))

Pemi سه‌شنبه 1 دی‌ماه سال 1388 ساعت 10:45 ق.ظ

آهان!
منم زبونم کنترل نداره، ولی خب بازم کوه اعتماد به نفسم و روم کم نمیشه!

آره. درستش همینه :))

شهاب سه‌شنبه 1 دی‌ماه سال 1388 ساعت 12:55 ب.ظ http://triplex.persianblog.ir


من که نوسانی در این اعتماد به نفس نمی بینم....

دیگه نوسان در این نداره که در عرض نوشتن یه متن ه این کوتاهی خودشو نشون بده :دی

شادمهر سه‌شنبه 1 دی‌ماه سال 1388 ساعت 03:15 ب.ظ

که اینطور دیگه؟! که خدا به دور! که من معایب دارم ولی تو نه! که تیکه می ندازی! (آیکون ابرو)
باشه! دارم برات...

از آسمون واسه کل کل کردن من و تو بهانه جور میشه ها :دی

بلوطی سه‌شنبه 1 دی‌ماه سال 1388 ساعت 04:42 ب.ظ

سلام عزیزم!
اینا که عیب های همگانیه
یعنی من همشو دارم فقط مورد اخری رو یه کم بیشتر از تو حوصله خرید دارم یعنی تو خرید کردن مودی هستم اگر حالم خوب بود صد تا پاساژ رو هم می گردم اگر نباشه ترجیح میدم لخت برم بیرون تا برم لباس بخرم!
باشه حتما اتفاقا الان دیگه فکر کنم سوار هواپیما شدن(واقعا دلم برای مهماندارا میسوزه با وجد این دوتا ورجک:))
حتما عکس میذارم که بعدا که بزرگ شدن واسه خسارات وارده به خونمون ازشون غرامت بگیرم:))
راستی دکتر رفتی؟

علیک سلام خانوم
آره واسه منم گه گاهی پیش میاد که حوصله ی خرید داشته باشم اما از معجزاته!

اتل متل سه‌شنبه 1 دی‌ماه سال 1388 ساعت 04:56 ب.ظ http://shilly-shally.blogfa.com

نمودار اعتماد به نفس سینوسی!!! اینا به قول خودت حسنه. حالا اگر هم نباشه مطمئنا عیب محسوب نمیشه.

چه دلگرمی بزرگی. مرسی عزییییییییییییییزم

بهزاد سه‌شنبه 1 دی‌ماه سال 1388 ساعت 06:23 ب.ظ http://dsbehzad.blogfa.com

سلام بر دخترخاله ی بهار خانم! و (خودش!)

دومیش که واقعا حسنه! چون منم دارم! : ))

اعتماد به نفس هم کلا چیزیه که نوسان داره (به صورت سینوسی!) زیاد سخت نگیر !

علیک سلام

آره از اون لحاظ حسنه. :))

سخت نمی گیرم. بی خیال! خوشیم واسه خودمون :دی

نوید چهارشنبه 2 دی‌ماه سال 1388 ساعت 01:23 ق.ظ http://navidam.blogfa.com

سلام به غیر از ایتم ۵ بقیه رو من به زبون دیگه نوشتم. اینکّه در زمان سخت کوشش میکنم یعنیدر حال عادی وقت کشی میکنم دیگه و................ اما حالا یا عیب هست یا نیست قشنگ نوشتی. منهم عیبهای خودم رو با سیستم خوب نوشتم وگرنه هر ودوم از اونها رو میتونستم بزنم تو سر خودم

بله. این نشون میده که هممون آخرش یه جوریم! بیخودی سعی می کنیم متفاوت نشون بدیم خودمونو! :))

نوید چهارشنبه 2 دی‌ماه سال 1388 ساعت 01:25 ق.ظ http://navidam.blogfa.com

اوندفعه کّه عکست رو شطرنجی! کردی بودی پس واسه خاطر اعتراف این پست بود

عجب نکته ای رو گرفتی عمو! هیچ کس تا حالا بهش اشاره نکرده بود . احسنت! D:

alireza چهارشنبه 2 دی‌ماه سال 1388 ساعت 02:49 ب.ظ http://www.ajib-vagheii.persianblog.ir

salam. kheili ham khoob ke ina aslan khsisiyate to nist. tabloe asan.
shomarehaye 3.4.5 daghighan khosoosiyate man hstan amma shomareye yek farghesh ine ke man bad az harfam aksare oghat pashimoon nemisham.

نگفتم خصوصیات من نیست. گفتم عیب های من نیست. حسنمه! حالا خودت تصور کن کسی که حسناش اینا باشه عیباش چیا می تونه باشه :دی

خیلی خوبه که پشیمون نمیشی. کلا راحتی دیگه :))

بزرگ جزیره چهارشنبه 2 دی‌ماه سال 1388 ساعت 07:39 ب.ظ

اینا همش از 4 رمی نشات می گیره!
گذشته از اینا عیب زیاد داری. فکر کردی حالا خیلی بچه فاکیزه ای هستی؟ هرچی هیچی بهت نگفتم پر رو شدی چرا یهو منو جو گرفت. الان خودم دارم می خندم.

عزیزم تو تایپ کردن دقت کن. این چه فحشیه که نوشتی؟ :)) می دونم منظورت "پاکیزه" بود. اما همه که مثل من نمیشناسنت!!! :دی

کاملا معلومه جو گرفتتت! (عجب فعلی شد!) همونجوری که می خندی حتما استراحت هم بکن :))

مکتوب چهارشنبه 2 دی‌ماه سال 1388 ساعت 10:03 ب.ظ

اصلیه رو نگفتی.عکس امام رو تو پاره کردی.
اضافه کن به اعترافاتت.

اونو قرار نبود بگم. ولی اگه هم قرار به گفتن بود جزو عیوب که اینو نمیگن جزو اغتشاشات باید گفت.ایشالا به موقعش D:

حمید پنج‌شنبه 3 دی‌ماه سال 1388 ساعت 12:48 ق.ظ http://abrechandzelee.persianblog.ir/

ای بابا این اعترافات ملایم چی بود آخه!؟...اعتراف باید طوری باشه که فردای آپدیت با هلیکوپتر و تانک بریزن جلوی در خونه آدم!...
ما با توجه به شناختی که از شما داشتیم منتظر اعترافاتی مثل آدم ربایی و قتلهای سریالی بودیم!...اونارو کی ایشالا رو میکنید!؟...

ببخشید مگه شما چه شناختی از ما داشتین؟ ای داد! نکنه یه بار تو خواب اومدم آپ کردم چیزایی رو گفتم که نباید می گفتم؟!!! :))

بعدشم اونجور اعترافات که با تانک بیان آدمو ببرن(!!!) ، مال آخرین آپدیته! من هر وقت خواستم دیگه ننویسم حتما این کارو می کنم. چنان اعترافاتی بکنم که حتما توقعات شما رو براورده کنه. قول میدم! ولی تا زمان آخرین پست و چه بسا آخرین روز زندگیم صبر کنین D:

حمید پنج‌شنبه 3 دی‌ماه سال 1388 ساعت 12:53 ق.ظ http://abrechandzelee.persianblog.ir/

اونمورد پنجمی رو هم قبول کن که نمیشه باور کرد!...باور کنیم که خانمی وجود داره که با خرید کردن میونه نداره!؟...یعنی فکر کردی ما انقدر ساده ایم!؟(کاملا درست فکر کردی!)...
البته اگه واقعا اینطور هستی این یه دونه واقعا جزو حسناته!...

اولا من فکر نمی کنم یک عدد ابر چند ضلعی چیز ساده ای باشه! بعدشم من هزار تا شاهد می تونم برای این ادعا بیارم. ولی یکی از شاهدین، همین بهار خانوم خودمونه که از اون هزار تای دیگه معتبر تره. حتما تو کامنتا دیدی که با بررسی دقیق ژنتیکی این حرفم رو تایید کرده !!

خلاف جهت عقربه های ساعت پنج‌شنبه 3 دی‌ماه سال 1388 ساعت 03:07 ق.ظ

جانور کمیابی هستی در کل

آره! اصلا دارم منقرض میشم!!! D:

شبنمکده پنج‌شنبه 3 دی‌ماه سال 1388 ساعت 11:36 ب.ظ http://www.abaei.persianblog.ir

کجاست بهتر از اینجا ، کویر
برای عاشق تنها ، اسیر
نه عابری که بگوید ، فلان
کنار ساحل شنها ، بمیر
نه ابر تیره و تاری ، کشد
حجاب دوده به دریا مسیر
بمان برای همیشه غزل
کنار مرد سراپا ، اثیر
کسی که از همه بهتر ترا
گرفته در دل صحرا ، زشیر
هم او که پای تو عمری ، نشست
و سوخت در ته دنیا ، کویر

چه شعر قشنگی... به درد پست قبلی من می خوره :)

نوید جمعه 4 دی‌ماه سال 1388 ساعت 02:06 ق.ظ http://navidam.blogfa.com

مرسی متشکرم از کامنت خوبت

قابل عمو نوید گل رو نداشت :)

بهار مهرگان سه‌شنبه 8 دی‌ماه سال 1388 ساعت 11:54 ق.ظ http://www.baharmehregan.blogfa.com

سلام نویسنده شب ! به نظرم مورد ۳ از همش خطرناکتره ! یک کم روش کار کن !!

علیک سلام بهار جون
راست میگی. از این ویژگی خودم خیلی شاکی ام. سعی خودمو می کنم که برطرف بشه :(

غزل خونه پنج‌شنبه 10 دی‌ماه سال 1388 ساعت 12:02 ق.ظ http://ghazalkhoone.persianblog.ir/

میگم میخوای کلیه ی اعضای بلاگستان بیان تومار امضا کنن که شما خالی از هر عیب و ایرادی هستی تا خیالت راحت بشه؟!!!

فکر بدی نیستا! ولی می ترسم فکر کنن آدم خودپسندی هستم خدای نکرده! :))

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد