اکسیر عشق بر مسم افتاد و زر شدم...

امروز سر راه بهشت زهرا رفتیم بازار گل. منم از اول تا آخر کل گلا رو ول کرده بودم و داشتم گلدونای گل شقایق رو نگاه می کردم که رنگای مختلف داشتن. تا حالا فقط قرمزشو دیده بودم ولی حالا می دیدم نارنجی ، زرد ، صورتی ، و دو سه تا رنگ دیگه هم دراومده! ولی این گلدون منو عاشق خودش کرد. 2 تا شقایق لیمویی رنگ با سه چهار تا غنچه ی کوچولو. اگه آقای گلفروش راست گفته باشه تا 5-6 ماه مهمونمون می مونه. می خوام براش میزبان خوبی باشم. برای گلی که ثابت کرده همیشه عاشقه و گل من عاشق ترین. چون وقتی دیدمش یاد این بین سعدی افتادم 

گویند روی سرخ تو سعدی که زرد کرد 

اکسیر عشق بر مسم افتاد و زر شدم 

سال نوی همتون پیشاپیش مبارک. اینم پست آخر سال من بود. حرفی ندارم زیاد. خوب هنوز  چند ساعت بیشتر نگذشته که دیدم چند تا خانم بسیجی که چپ چپ نگات می کردن وایسادن و دو سه تا لباس شخصی حتی نمیذاشتن اطراف مزار ندا بیشتر از 5-6 نفر جمع بشن. و چند ساعت بیشتر نگذشته از دیدن نگاه پر از نفرت مردم و سکوت سنگین و پر معنای اطراف مزار شهدای امسال. چند ساعت بیشتر نگذشته از لحظه هایی که مدام تو ذهنم تکرار می کردم اینا هم یکی بودن مثل ما... مثل ما....مثل ما...با دیدن این منظره ها نتونستم هیچی نگم. ببخشید که تلخ شد این پست. ولی شاید این تلخی وظیفه بود... 

نظرات 35 + ارسال نظر
شادمهر پنج‌شنبه 27 اسفند‌ماه سال 1388 ساعت 11:37 ب.ظ

واقعاً این تلخی وظیفه ی ماست.
اتفاقاً خیلی دوست داشتم از برنامه ی پنجشنبه ی آخر سال بهشت زهرا یه مستند بسازم امسال. اما متاسفانه جور نشد!
گلت هم خیلی قشنگه مثل... مثل... مثل... آهان! مثل همسترت!
منم میخوام یه پست آخر سالی بذارم ولی هیچ رقمه حالشو ندارم! احتمالاً اصلاً چیزی نذارم!

این موضوع کلیشه ای شده برو سراغ موضوعات بکر تر! اصلا به من چه؟ D:

گلم از همسترم (!!!) خیلییییییییییییییییییی خوشگلتره!

تو کلا" استراحت کن پدر. کسی ازت توقعی نداره :))

شهاب جمعه 28 اسفند‌ماه سال 1388 ساعت 12:55 ق.ظ http://triplex.persianblog.ir


دلم می خواد... می خواد... دلم قبرستون می خواد

تو عید حال و هوای خوبی داره اگرچه غمش بیشتره

Pemi جمعه 28 اسفند‌ماه سال 1388 ساعت 09:31 ق.ظ

کم کم سال نوت مبارک.
ایشالا 89 بهتر از 88 باشه. بالاخره سال ببره باید یه خودی نشون بده یا نه

کم کم سال نوی تو هم مبارک D:
واقعا امیدوارم بهتر باشه. بببینم سال من (ببر) کاری می کنه یا نه! سعی می کنیم امیدوار باشیم :)

بهار (سلام تنهایی ) جمعه 28 اسفند‌ماه سال 1388 ساعت 11:13 ق.ظ http://beee-choneh.persianblog.ir

امسال بوی عید را حس نمی کنم ...
منم شقایق خریردم ...و یه عالمه گلهای دیگه تا شاید با گلهای زیبام بهار بیاد تو خونه ی دلم ..
و اما وظیفه ..تلخی این سال ..شهدای غریبیش ...و اتفاقات امسال ...بهار را جور دیگری کرده ...
بهارت میارک ...

بهار تو هم مبارک عزیزم. امیدوارم این بهار راستی راستی بهار باشه و خاطرات تلخمونو پاک کنه.

زری جمعه 28 اسفند‌ماه سال 1388 ساعت 12:28 ب.ظ http://everlife.blogfa.com

چقدر این گل خوشگله
من تو بهشت زهرا کسی رو ندارم برم ولی وقتی رفتم شمال میرم پیش پدربزرگم. امسال میخوام برام دعا کنه.
سال خوبی داشته باشی عزیزم

چشات خوشگل می بینه زری جونم
روح پدربزرگ عزیزت شاد...بگو واسه هممون دعا کنه
مرسی عزیزم. سال نوت مبارک

اتل متل جمعه 28 اسفند‌ماه سال 1388 ساعت 02:16 ب.ظ http://shilly-shally.blogfa.com

اصلا به خاطر همین تلخی هایی که ژیش بینی می کردم تو ژستای ملت باشه می خواستم آخر سالی هیچ وبیو نخونم ولی اینجارو که نمی شد!!
آرزو می کنم امسال شادترین لحظه ها رو کنار کسانی که دوستشون داری داشته باشی!!
خوش بگذره!

مرسی عزیز دلم. اتفاقا خودم هم تصمیم داشتم اصلا از این حرفا تو پست آخرم نزنم. ولی نتونستم. به تو هم خوش بگذره اتل متل عزیزم. امیدوارم 89 برات شروع بهترین ها باشه :)

نوید جمعه 28 اسفند‌ماه سال 1388 ساعت 05:24 ب.ظ http://navidam.blogfa.com

شادی شادابی و سلامتی و موفقیت در سال نو برایت خواهانم ایام به کامت

مرسی عمو نوید گل
خیلی دوستتون دارم. ممنون از این آرزوهای خوب
سال نوی شما هم مبارک. شاد باشین و سر بلند

شادمهر جمعه 28 اسفند‌ماه سال 1388 ساعت 05:25 ب.ظ

ولی اون چیزی که تو ذهن من بود هیچم کلیشه ای نبود! اصلاً به تو چه؟

همسترت (!!!) می دونه اینقدر خائنی؟!

استراحت کدومه دخترم؟! این روزا درگیرتر از همیشم. فکر کنم لحظه ی تحویل سال رو نفهمم!

بی نزاکت! وقتی من خودم میگم به من چه تو دیگه نگو به تو چه! :))

همسترم (!!!!!) منو همینجوری خائن و مزخرف دوست داره! اصلا به تو چه؟! :))

لطفا لحظه ی تحویل سال رو بفهم یه خرده دعا کن واسه خودت شفا پیدا کنی انشالله! D:

شادمهر جمعه 28 اسفند‌ماه سال 1388 ساعت 08:24 ب.ظ

دختره ی حرمت شکن! انصافاً که مزخرفی! همسترت (!!!!!) کاملاً حق داره. حالا من بیمارم؟ من روانی ام؟ من اسکیزوفرنی دارم؟ خدا منو شفا بده؟ خدا باید تو رو شفا بده اصلاً! D:

......................
..........
...........................


از اونجایی که این جواب حاوی سخنان دندون شکن و خشن بود کلا" سانسور شد!
با تشکرD:

شادمهر شنبه 29 اسفند‌ماه سال 1388 ساعت 12:23 ق.ظ

با تشکر از حراست وبلاگ من و شب

شانس آوردی حراست هواتو داشت!D:

نوید شنبه 29 اسفند‌ماه سال 1388 ساعت 10:41 ق.ظ http://navidam.blogfa.com

مرسی. به به چه گلی

قابل شما رو نداره :)

دخترآبان شنبه 29 اسفند‌ماه سال 1388 ساعت 01:21 ب.ظ http://fmpr.persianblog.ir

چه گل نازی ... کلا سال تلخی بود ...


عیدت مبارررررررررررررررک ...

نازی از خودته عزیزم :)

عید تو هم مبارک گلم. سال خوبی داشته باشی

آقای میمــ شنبه 29 اسفند‌ماه سال 1388 ساعت 02:33 ب.ظ

امیدوارم تک تک روزای هشتاد و نه،
مثل تک تک دونه های اسمارتیس، برات رنگی رنگی باشه و ...

سر سفره من رو هم یاد کن
التماس دعا

[لبخند][گل]

چه آرزوی قشنگی آقای میم...
ممنونم
به یاد آرزوهای هم هستیم لحظه ی تحویل سال
عیدت مبارک

یگانه شنبه 29 اسفند‌ماه سال 1388 ساعت 06:10 ب.ظ http://loue87.blogfa.com/

سلام دوست عزیزم ازوب عمو نوید با کامنتهات اشنا ووبتت را خوندم و همراه شدم . خیلی خوشحالم از اشنایی با تفکرات بکرت .... زیارت اهل قبور قبول باشه وتنت سلامت .... چه گل قشنگی بنازم به ذوق هنری ات گل وجودت همواره شاداب بمونه .... وامیدوارم این کامنت اشنایی بهینه ودوستی بهتری را درپایان سال۸۸شروع ودراغازین طلوع سال ۸۹ ادامه پید کنه .... ارزومند شادی هاتم ....به تارنامه کوچکم سری بزن و مهر اندیشه سبزت را درکامنتدونی ام جاری کن .... ارزومند ارزوهایت .... پیشاپیش نوروزت خجسته باد..... بدرود.

ممنونم یگانه ی عزیزم. خیلی بهم لطف داری
سال نوت مبارک
حتا در اولین فرصت مطالبت رو می خونم
89 برات پر از اتفاقات قشنگ و خاطره انگیز باشه دوست خوبم

بزرگ جزیره شنبه 29 اسفند‌ماه سال 1388 ساعت 06:35 ب.ظ

عاشق گلم.
سال نو مبارک.

مرسی عزیزم سال نوی تو هم مبارک...

شادمهر شنبه 29 اسفند‌ماه سال 1388 ساعت 10:15 ب.ظ

سال نوت مبارک باشه بچه! امیدوارم سال خوبی باشه برای تو و خونوادت. و البته به همراه سلامتی.
امیدوارم امسال سال عروسیت نباشه
و طبیعتاً سال مادر شدنت هم نباشه!
امیدوارم امسال خداوند یه عنایتی بهت بکنه و کمی شفات بده.
امیدوارم... بسه بابا! من خودم کلی امید دارم. الان فقط برای تو امیدوارم!
و در آخر اینکه چرا این بلاگ اسکای آیکون ماچ و بوسه نداره؟!! الان من چی کار کنم پس؟!!!

سال نوی تو هم مبارک بزرگسال!
واقعا آرزوهایی که برام داری جالب و زیبا هستن! متشکرم D:
می تونی به جای آیکون بنویسی بوسه یا قلب یا بغل! به همین سادگی! البته می دونی که در اون صورت کامنتت منهدم میشه!!! D:

کلاسور شنبه 29 اسفند‌ماه سال 1388 ساعت 10:27 ب.ظ http://celasor.persianblog.ir

سال نو مبارک

ممنونم کلاسور عزیز سال نوی تو هم مبارک. متاسفانه وبلاگت برام از دیشب باز نمیشه :(

جودی آبوت یکشنبه 1 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 01:00 ق.ظ http://juddy.blogfa.com

سلام
عجب پس گل شقایق رنگای مختلفی داره؟من و بابا لنگ دراز سال زیبایی رزو میکنیم

علیک سلام
بله من هم امسال فهمیدم
ممنونم منم برای شما زوج عزیز سال خوبی رو آرزو می کنم :)

الهام یکشنبه 1 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 02:10 ب.ظ http://www.daneshjooye86.blogfa.com

شب تلخی شد...

امیدوارم از این به بعد کم کم شب و روزمون شیرین شه.

یگانه یکشنبه 1 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 05:17 ب.ظ http://loue87.blogfa.com/

خداوندا، اگر در نظر نداشتی که توانایی محبّت نمودن را به من بدهی هرگز این دستور را نمی‌دادی که باید محبّت کنم. بنابر این هم‌اکنون بر اساس اعتبار دستور تو که باید محبّت نمایم، و بنابر اعتبار وعده‌ات که هر آنچه را طبق اراده‌ات سؤال نماییم ما را اجابت خواهی فرمود، شخصاً محبّت دوستان مهربوونت را خواستار هستم، . وبرای دوست خوبم شب نویس هم بهترینهارا ارزومندم ..... . آمین

آمین
چه دعای قشنگی یگانه جان
ممنونم

بهاره الف یکشنبه 1 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 05:55 ب.ظ http://eternaldeath.blogfa.com

سلام نورزوت سبز و مبارک امیدوارم امسال سال بهتری برای همه مون باشه.
.
.
چرخ همیشه به نفع این جماعت نمی چرخه.

سلام عزیزم سال نوی تو هم مبارک
من هم با تمام وجود به امسال و بهتر شدن اوضاع امیدوارم.
خدا میدونه حق با کیه. همین کافیه که آروم بگیریم...

نازنین دوشنبه 2 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 11:55 ب.ظ http://farzandanekorosh.blogfa.com

سلام عزیزم...اره بودم اونجا....چقد تلخ بود...وظیفه ی هممون که به یادشون باشیم....به یاد دوستامون که بیگناه شهید شدنعیدت مبالک دوست جونم

علیک سلام
روحشون شاد...امیدوارم خونشون پایمال نشه.
عید تو هم مبارک عزیزم.

منوخودم چهارشنبه 4 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 12:35 ق.ظ http://bluepenn.blogfa.com

سلام عرض شد
مرسی که خبر دادین
این عید از اون عیداست..
و این خون از اون خون ها...

علیک سلام
خواهش می کنم
سخت میشه بهش گفت عید ولی به هر حال راست میگین...از اون عیداست.

غزل خونه چهارشنبه 4 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 03:29 ب.ظ http://ghazalkhoone.persianblog.ir/

سلام
عیدت مبارک
گل و گلدونت مبارک
خدا همه ی اونایی رو که بی گناه کشته شدن بیامرزه. روحشون شاد و یادشون گرامی...

سلام
عید تو هم مبارک. ممنونم
امیدمون به همین خداست وگرنه دیگه کسی رو نداریم که حق و باطل رو بشناسه و بهش امید داشته باشیم.

نوید پنج‌شنبه 5 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 01:55 ق.ظ

عیدی ما قابل نداره

این چه حرفیه؟! شما عیدی بده حالا خیلی هم قابل داره !!! :))))

مهرداد پنج‌شنبه 5 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 01:57 ق.ظ http://mehrdadshiva.blogfa.com/

اصلآ هم عیدی ما قابل نداره . بله باید دو برابر عیدی بدم اینطوری

شما همون یه برابر (!!!) هم بدی قبوله عمو :)))))

کلاسور شنبه 7 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 06:25 ب.ظ http://celasor.persianblog.ir

یه آپدیتی چیزی!!!!! الهم کل ولیک آپدیت !!!
آمین!!

:)) ماشالله شما فامیلی خدای اینجور عبارت های جالب هستین!
چشم در اولین فرصت و اولین حوصله!

از جنس باران یکشنبه 8 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 05:24 ب.ظ http://parizadiran.blogfa.com

اگر اهل بارانی سری به کلبه ی بارانی ام بزن
کمی زیر باران دیدگانم خیس شو
اگر مجالی برای هم نوایی بود
کمی با من همنوا شو

بهزاد یکشنبه 8 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 05:31 ب.ظ


سال نوی شما هم مبارک (:
من هم شقایق نارنجی دیدم ولی لیمویی اش رو ندیده بودم! واقعا قشنگه

ممنونم
مرسی که باور کردی! خیلی ها که از نزدیک دیدنش میگن این شقایق نیست .بهت انداختن! منم میگم مهم اینه که یه گل خوشگاه حالا هر اسمی می خواد داشته باشه!

دارینوش دوشنبه 9 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 12:30 ب.ظ http://fly.blogsky.com

سلام.
جالبه با رفتن اون گل تازه داره بوی خوشش به مشام میرسه و این بو آنقدر اونا رو اذیت میکنه که نمی تونن تحمل کنن.

بعد از چند وقت بدون اینترنت بودن تونستم برای دوستان کامنت بگذارم. البته به لطف ایرانسل تقریبا هر روز سر میزدم اما نمی تونستم که این حضور رو نشون بدم.

علیک سلام
باهات موافقم. اونا تحملشون حتی در این حد هم نیست و باید به حالشون افسوس خورد

به من که همیشه لطف داشتی و داری. ممنونم

بلوطی دوشنبه 9 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 02:18 ب.ظ

سلام عزیزم
من خنگول وقتی رفتم تهران یادم افتاد که چرا شماره موبایلم رو برات نذاشتم که اگر می شد همدیگرو ببینم
اونجا هم دسترسی به نت نداشتم
الان برگشتم البته به محسن (گام های معلق) گفتم اگر شب نویس جونم رو دیدی بهش سلام برسون اما محسن گفتش که برنامه بازدید هارو نمی ری...خیلی دلم می خواست ببینمت خانومی البته امسال ماهم کم موندیم تهران
گلت خیلی خوشگله خیلی... می خواستم یه سری هم به بازار گل بزنم که بازم نشد از بس وقت کم بود خوش به حالت...
عیدت هم مبارک...فکر خوبی بود بهشت زهرا رفتن ... اون جوونایی که رفتن....حیف خونشون که پایمال شد...البته این نظره منه چون به هر حال هنوز که اون خونا هیچ نتیجه ای نداشته...
امیدوارم سال خوبی داشته باشی عزیزم...مراقب خودت باش و بوسسسسسسسسسسسسس هوارتا

علیک سلام بلوطی جونم

نه بابا این حرفا چیه؟ آدم وقتی می خواد بره سفر اینقده کار داره که نمی تونه به همش برسه. ایشالا دفعه ی دیگه که اومدی تهران حتما می بینیم همدیگرو. آرو متاسفانه نتونستم برم برنامه ی بازدیدارو. خیلی هم دلم سوخت.

چشمات قشنگ می بینه. گلم قابلت رو نداره. تازه الان دو تا گل کوچولوی دیگه هم داده :)

منم برات سال خوبی رو آرزو می کنم عزیزم. بووووووووس و گل

کلاسور دوشنبه 9 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 02:44 ب.ظ http://celasor.persianblog.ir

خیلی حال کردم وقتی اون لینک رو دیدم. از این به بعد به ماشین مزدا یه جور دیگه نگاه می کنم !!!

من کلا" بهش یه جوری نگاه می کردم الان دیگه بیشتر! :)))

دخترآبان دوشنبه 9 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 03:16 ب.ظ http://fmpr.persianblog.ir

آره بابا خیلی وقته دراومده آلبومش ... فک کنم اولای اسفند بود ...

آخه من از اون طرفدارای پر و پاقرصش نیستم واسه همین خبر نداشتم اما خوب اگه می دونستم دراومده حتما می گرفتم.

حمید دوشنبه 9 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 04:02 ب.ظ http://abrechandzelee.persianblog.ir/

قشنگ یادمه کمی مونده به سال تحویل بود که واسه این پست داشتم کامنت مینوشتم که یهو نت پکید و روزهای بعدش هم اوضاع و احوال خودم!...خلاصه که سلام!

علیک سلام
اتفاقا چه تفاهمی! چون من هم دیشب که داشتم برات کامنت میذاشتم هی صفحه ی نظراتت می پکید و آخرش کشید به امروز. خلاصه اینترنتم خواست یه کم تلافی کنه :))
ای بابا...خدا نکنه اوضاع و احوالت بپکه.

حمید دوشنبه 9 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 04:04 ب.ظ http://abrechandzelee.persianblog.ir/

؛سکوت سنگین و پر معنای اطراف مزار شهدای امسال؛...
ذات سکوت سنگینیه...یه روز همین سکوت نفسشونو میبره...

آمین!
واقعا امیدوارم... و معتقدم این اتفاق میفته.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد