اگر شب نویس پسر میشد...

 

بازم یه بازی که چون برام جذابه صبر نکردم کسی دعوتم کنه : اگر تبدیل به جنس مخالف بشوید...! 

اگر من پسر میشدم احتمالا" ... 

 

1- میرفتم جزایر جنوبی یا غواص میشدم یا مربی دلفین ها. 

2- چند بار تنهای تنها میرفتم سفر.

3- زیاد احتیاط نمی کردم.

4- به دختری قول نمی دادم که تا همیشه باهاش باشم!  

*5- تمام روز می خوابیدم. تمام شب بیدار بودم!

6- اگر دارم هم می زدن سبیل بدون ریش نمیذاشتم! 

7- موهامو زیاد کوتاه نمی کردم. 

8- از هر ترفندی استفاده می کردم برای سربازی نرفتن. 

9- فقط شلوار جین یا کتون! حرف شلوار پارچه ای رو نزنین که قاطی می کنم!

**10-از کچل شدن زیاد ناراحت نمیشدم! 

 

* الان کاملا" نمی تونم اینجوری باشم. چون به عنوان دختر خونه وظایفی دارم! 

** بعضی کچلا اینقدر خوش تیپن که یه تار موشون(!) می ارزه به صدتا مودار!

 

راستی...کسی رو دعوت نمی کنم ولی هرکی خوشش اومد حتما بنویسه!

نظرات 22 + ارسال نظر
Ξ T Ξ Я N ∆ L پنج‌شنبه 26 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 01:02 ق.ظ http://eternal.blogsky.com

یعنی انقدر ما پسرا اختیار داریم؟

دارین ولی قدر نمی دونین!

نازنین پنج‌شنبه 26 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 01:09 ق.ظ http://nazaninvatan.blogsky.com

همیشه سعی کن خودت باشی ....
مطمئن باش اینجوری خیلی زود راهت را پیدا می کنی...

اون موردی رو که بهش اشاره کردی تغییر دادم... ولی حق با توئه عزیزم. درست میگی :)

شادمهر پنج‌شنبه 26 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 01:25 ق.ظ

یه ضرب المثل قدیمی هست که میگه خدا نمی دونم چی چی رو می شناخت که بهش شاخ نداد! حالا دقیقاً یادم نیست البته. و البته دور از جون شما!
اما سرکار خانم بد نیست چند تا نکه رو گوشزد کنم بهتون:
۱- درباره ی مورد ۵ بهتر بود می نوشتی اگر من پسر پولدار بودم! آخه هیچ وقت پسر نبودی که بدونی آدم واسه ادامه ی حیات مجبوره کار کنه و از اون بدتر اینکه اگه نکنی(کارو میگم) همه چپ چپ نگات میکنن و میگن طرف کاری نیست! به خاطر همین مجبوری روزا رو بیدار باشی و بری سر یه کاری! در بهترین حالت میشه مثل من. هم شبا بیدارم هم روزا ولی اگر بابات مایه دار باشه و پول تو جیبی ردیف داشته باشی یه بحث دیگه س!

۲- درباره ی مورد ۱۰ باید بگم اگر مردا می دونستن که همه ی زنا نظر تو رو دارن حتماً حتماً از این موضوع ناراحت نمیشدن!

حالا فعلاً بسه! شاید بعداً موارد دیگه ای به ذهنم رسید که گفتم. اما فقط از من به تو نصیحت. یه جمله ی کلیدی میگم و عرایضم رو به اتمام می رسونم. آواز دهل شنیدن از دور خوش است...

خدارو شکر که یه قسمت ضرب المثل رو مثلا" یادت رفت! :))

1- خوب آرزو بر جوانان عیب نیست! اگه مثلا با همین شرایط بی مسئولیتی (نه پولداری) که الان با توجه به دختر بودنم دارم اون موقع هم داشتم اونطوری می بودم احتمالا". یا اگه می خواستم مورد 1 رو هم رعایت کنم اینطوری میشد که مثلا شبا میرفتم غواصی یا با دلفینا کار می کردم و روزا می خوابیدم!! D: ببین...پس میشه شبا هم زحمت کشید!

2- خوب بهشون بگو ناراحت نشن! پس تو چیکاره ای؟! D:

حالا تو از کجا میدونی که من دلم می خواد پسر باشم که میگی آواز دهل .... این یه بازی بود و منم مجبور بودم که اینا رو بنویسم!! به هر حال باید برنامه ریزی داشته باشم که اگه همچین اتفاقی افتاد هل نشم و بدونم می خوام چیکار کنم!! :))

Pemi پنج‌شنبه 26 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 01:39 ق.ظ

انتخابِ بجایِ عکست را
من اگه پسر بودم حتمن گواردیولا میشدم!

بذار برم بسرچم ببینم این که گفتی کیه!!! :)))

شادمهر پنج‌شنبه 26 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 01:42 ق.ظ

اولاً این واضح و مبرهنه که تو خیلی دوست داری پسر باشی. نه فقط تو! همه ی زنها آرزو دارن که کاش جنس برتر(مرد) بودن! خیلی طبیعیه!

دوماً منظورم از آواز دهل... این نبود که مثلاً تو دوست داری پسر باشی یا نه! منظورم این بود که کلاً دیدت نسبت به پسرا زیاد خوب نیست. بالاخره این چیزایی که نوشتی بخشی از نظراتت راجع به این جنسیته دیگه. مثلاً طبق گفته ی خودت ما اختیارات زیادی داریم که قدرشونو نمی دونیم! منظور من همینه. این دید غلطه! من میگم فکر نکن که پسرا خیلی وضع خوبی دارن(اگرچه واقعاً تو جامعه ی ما وضعشون از دخترا بهتره! شاید! حتی از این هم مطمئن نیستم!)

سوماً در مورد شماره های ۱ و ۲ که نوشتی فقط می تونم بگم هه هه! با نمک!

چهارماً... هیچی دیگه. چهارماً نداره. تموم شد!

اولا" جنس برتر؟!! هه! باش تا بیام!!

دوما" ممکنه دیدم به پسرا درست نباشه. اما دید بدی بهشون ندارم و در مورد اختیارات هم به هر حال مثلا در مورد غواصی که نمی تونی انکار کنی که؟؟!! منظور منم در موارد اینچنینی بود. وگرنه میدونم که به هرحال اینجا ایرانه! چه دختر باشی چه پسر!

سوما و چهارما هم خواهش میشه!

شادمهر پنج‌شنبه 26 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 02:01 ق.ظ

من نمی دونم این دلفینا چی دارن که تو اینقدر خودتو وقفشون میکنی! حتی حاضری به خاطرشون جنسیتت یه چیز دیگه بود! نه خداییش بگو چی دارن؟! یواش یواش داره به دلفینا حسودیم میشه!

معصومیت و محبت بی دریغ! D:

البته با این وجود جنسیتم رو با هیچی عوض نمی کنم! نه اینکه جنس برتر!! بد باشه. ولی ....حالا بحثش خیلی مفصله!!

شادمهر پنج‌شنبه 26 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 02:17 ق.ظ

یه چیزی میگم محض شوخی!
میگم این چیزایی که نوشتی یه جورایی مشخصات پسر ایده آلی که میخواد بیاد سراغت هم هست دیگه؟

آره! مخصوصا کچل بودنش! :)))))))))

شباهنگام پنج‌شنبه 26 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 02:49 ق.ظ http://artapesar.blogfa.com

خوب!!
جالب بود
اما من فکر کنم مثل احمقا تو مدرسه نظام اسم مینوشتم بسکه مازوخیزم دارم

عوضش مـــــــــــــــــــــرد میشدی!!!! اتفاقا خیلی خوبه. من زیادی تنبلم!

کتایون پنج‌شنبه 26 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 08:50 ق.ظ http://goodmorning.blogfa.com/

حتی دوست ندارم تصور کنم که جنسیتم تغییر کنه

منم همین طور! ولی واسه این پست تصور کردم! D:

حکایه پنج‌شنبه 26 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 09:28 ق.ظ http://hekayeh.blogfa.com

نه همان دختر باشی بهتره.این چیزها چیه نوشتی ؟

اوا مگه چیه؟ پسر به این گلی!! D:

کلاسور پنج‌شنبه 26 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 07:19 ب.ظ http://celasor.persianblog.ir

حالا نمیشه یه بار سیبیل بزاری بدون ریش؟!!!!

نه جون شما! اصرار نکن که ناراحت میشم :))

حمید پنج‌شنبه 26 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 07:26 ب.ظ http://abrechandzelee.persianblog.ir/

با این تفاسیری که گفتی (کوتاه نکردن موها و نذاشتن سبیل) هیچوقت نمیتونستی پهلوون خلیل بشی!...تا حالا به این ضعف مهم نظریه ات پی برده بودی!؟...

چه غم انگیز! خوب این چیزا سعادت می خواد که انگار من ندارم!!D:

نوید پنج‌شنبه 26 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 07:27 ب.ظ http://navidam.blogfa.com

از این پستها می فهمم ما پسر ها خیلی مهمیم

مگه تا حالا شک داشتین عموجون؟ اما دخترا مهم ترن!! :)))

بهار (سلام تنهایی ) پنج‌شنبه 26 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 08:13 ب.ظ http://beee-choneh.persianblog.ir

من دوست ندارم پسر باشم ..همون زن بودن رو ترجیح می دم با تمام دردهایش ...خوشم میاد دیگه ولی جدی وقتی این بازی رو خوندم هیچی به ذهنم نرسید که اگه پسر بودم می تونستم انجام بدم و حالا که خانوم هستم نمیشه ...به این دلیل فعلا بازی نمی کنه با اجازه ...

خیلی جدی نگیر! بازیه دیگه. خوب منم اصلا" دوست ندارم پسر باشم ولی سرگرمی فکری جالبیه!

بهار (سلام تنهایی ) پنج‌شنبه 26 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 08:16 ب.ظ http://beee-choneh.persianblog.ir

قربون شوما بشم من ....
این کامنت صرفا برای قربون رفتن می باشد ..یه وقتی هم فکر نکنند رفقا که اینجا جای این جور حرفا نیست و برین تو خونه و پشت تلفن قربون هم برین ....

قربون شما دوبله مخصوص با سس!!

این کامنت ارزش زیادی برای وبلاگ صاحاب داره و رفقا مطمئنا" از اینجور فکرا نمی کنن!

تلفنی جدا ...کامنتی جدا جدا ! مگه چه اشکالی داره؟ D:

بهار (سلام تنهایی ) پنج‌شنبه 26 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 08:19 ب.ظ http://beee-choneh.persianblog.ir

عکسه هم خیلی باحاله ..خوب من دیگه برم به کامنتای بعدی در وبلاگای بعدی برسم ..از این فرصتها باید استفاده کنم کم پیش میاد من تنها باشم ..رخصت دختر خاله جان ..

سروری دخترخاله...برو خدا پشت و پناهت!

اتل متل جمعه 27 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 01:31 ق.ظ http://shilly-shally.blogfa.com

یعنی از اون وقتی که تو دبستان می دیدم همکلاسیام جامدادی صورتی دارن و خاله بازیو به گرگم به هوا ترجیح می دن فهمیدم دلم می خواد پسر باشم.
من اگر پسر می شدم دوبار می رفتم سربازی چون به آدمی مثل من خیلی خوش می گذره
و اینکه به همه ی دلایلی که همه خودشان می دانند پسر بودن را ترجیح می دهم اما مامانم همیشه می گه تو نمی فهمی خدا خیلی بهت لطف کرده که دختر شدی...

البته دور از جونت! ولی مامانت راست میگه! :))

شوخی کردم. ولی به هر حال معتقدم تا وقتی عدالت خدا رو قبول داریم باید بدونیم هیچ جنسی به دیگری برتری نداره. باید دنبال حسای خوب جنسیت خودمون بگردیم تا باور کنیم که دلیلی برای ناراحتی وجود نداره. همونطوری که من همیشه دختر بودنم رو دوست داشته و دارم. با وجود تمام سختی ها و محدودیتهایی که خاص دختراس.

زری جمعه 27 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 02:00 ب.ظ http://everlife.blogfa.com

اگه میشدی پسر تو دل برویی میشدی.

مرسیییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی زری جونم :)))
جدی جدی ذوق کردما ! چه عجب یه نفر از پسری که ساختم تعریف کرد!

اتل متل جمعه 27 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 10:58 ب.ظ

صد البته که هر جنسی خواص خودش رو داره و کی گفته من ناراحتم که دخترم؟؟؟ من کلی دختر بودنمو و کلا خودمو دوست دارم حالا شما می گید خود شیفته اس، بگید من که از علاقم چیزی کم نمی شه فقط می گم با پسر بودن هم خیلی حال می کردم

کی گفته که خودشیفتگی بده؟ خیلی هم خوبه. خدارو شکر که اشتباه برداشت کرده بودم حرفت رو! عشقت به خودت پاینده عزیزم :)

غزل خونه شنبه 28 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 10:58 ب.ظ http://ghazalkhoone.persianblog.ir/

سلام
جالبه ولی ما که پسریم از هیچ کدوم از این کارها آنچنان لذت نمیبریم!

سلام
ولی به هر حال پسرایی هم هستن که لذت می برن. شاید من جزو اونا میشدم! :)

بزرگ جزیره یکشنبه 29 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 10:59 ق.ظ

اگه پسر می شدی یقینا انقدر با معرفت نبودی!
فقط همین!
البته منظورم این نیست که پسرا بی معرفتن! فقط در مورد شخص تو گفتم

من الان قرمز شدم از خجالت! مرسی از محبت و تعریفت. واقعا ممنون

دارینوش یکشنبه 29 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 11:18 ق.ظ http://Fly.blogsky.com

سلام.
چند روزه که میخوام برای این پستت چیزی بنویسم . اما از اونجایی که معمولا باموبایل کانکتم نتونستم. اما حالا می خوام بگم اگه دختر می شدم دوست داشتم این کار ها رو بکنم.
۱- روزی ۲۵ ساعت آرایش.
۲- روزی ۲۰۰ هزار تومن خرید.
۳- ۱۲ ساعت گشت و گذار به هوای خریدن یک روسری و دست آخر هم دست خالی بر میگشتم خونه.
۴- روزی ۳ بار خوندن کتاب های دافنه دوموریه.

وای خدا چه خوب شد پسر شدم.

سلام

واقعا خدا رو شکر!
وگرنه ورشکست میشدی یا خانوادتو ورشکست می کردی!! البته همونطوری که خیلی از دخترا واقعا" اینجورین! نمیشه منکرش شد! :)))

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد