حرف های حرف گوش کن!

حرف ها، بی اجازه در را باز می کنند و می آیند می نشینند روی میز و هی اصرار می کنند که نوشته شوند. هی محلشان نمی گذارم بلکه بروند یک بیکار دیگر را پیدا کنند. اما باز هی اصرار می کنند و هی خودشان را لوس می کنند و بعضی هایشان هم چشمک می زنند! وقتی بی محلی جواب نمی دهد التماس جایش را می گیرد و سعی می کنم متقاعدشان کنم که به خدا من چیزی ندارم بنویسم. در نداری مطلق به سر می برم. شاید هم در سبکی مطلق. شاید در خوشی مطلق. شاید در سکوت مطلق.شاید در غم مطلق و یا بی تابی مطلق. هر چه هست مطلق است و من واژه ای برای توصیفش پیدا نمی کنم. من فقط یک حبابم که فوت شده از بین حباب های دیگر و چند لحظه اوج گرفته و خودش هم نمی داند حالا که ترکیده، به عدم مطلق پیوسته یا به هستی مطلق...


هنوز دارم با حرف ها، حرف می زنم و امیدوارم قانع شوند که می بینم یکی یکی سرشان را پایین می اندازند و از اتاق بیرون می روند.


خوشم آمد. حرف های حرف گوش کنی بودند!

نظرات 5 + ارسال نظر
کتایون سه‌شنبه 28 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 10:18 ب.ظ http://goodmorning.blogfa.com/

به این خوبی کنار هم قرارشون میدی.بی انصافی نیست بگب حرفی نداری؟:)

navid سه‌شنبه 28 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 11:05 ب.ظ http://navidam.blogfa.com

لوس بازی - اصرار - چشمک زدن و خواهششان رو دوست دارم اما سرشون رو بندازند برن نه. اونوقت ما هر چقدر میایم اینچا خبری نیست[نیشخند]

بهار(سلام تنهایی) چهارشنبه 29 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 09:37 ق.ظ

خوبه که ....این همه حرف اینجا گفتی همه شون هم حرف دل بود که اومد و تو دلمون همچین جا خوش کرد ...با همش موافقم جز با مطلق بودن حس هایی که گفتی که مطلق وجود ندارد و همه چی نسبی هست حتی اگه زیاد طولانی بشه ..خلاصه بدو برو خصوصی برات حرف دارم ...

بزرگ جزیره چهارشنبه 29 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 12:45 ب.ظ

چقدر جدیدا خوب می نویسی؟ سرت به جایی خورده :D

آره خورده!

مریم سه‌شنبه 4 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 06:50 ب.ظ http://mazhomoozh.blogfa.com

گناه ندارن؟!

خودم که بیشتر گناه دارم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد