سبز

بین پالتوی قرمز و پالتوی سبز مردد بودم. روسری قرمز و آبی سرم بود و باعث میشد فروشنده هی اصرار کنه که قرمزه بیشتر بهتون میاد. خودم ولی می دونستم به خاطر تاثیر رنگ روسریمه. چون پالتوی سبز با هیچی سِت نبود و یه کم ظاهرم شنبه یکشنبه به نظر می رسید! خوشبختانه روسری هم می فروختن. یه شال مشکی با طرح آبرنگی سبز رو نشون فروشنده دادم و ازش اجازه گرفتم پالتوی سبزو با اون شال امتحان کنم. حالا دیگه فروشنده اصرار می کرد سبز رو بردارم (شاید یک دلیلش هم این بود که روسری رو هم بخرم!) ولی من همچنان مردد بودم. تا اینکه یه خانم دیگه هم وارد فروشگاه شد و از تو آینه دیدم محو پالتوی سبز شده. بعد که دید من تو فکرم: گفت عزیزم شک نکن همین سبز رو بخر چون هم خیلی بهت میاد هم اینکه سبز، رنگ سال، معرفی شده. خودش هم باهیجان یکی از پالتوهای سبزو برداشت و رفت تو اتاق پرو. من هم خوشحال از اینکه بالاخره فهمیدم باید چیکار کنم یه جوری که اون خانومه نشنوه، پالتوی قرمزو گذاشتم رو میزو گفتم: همینو حساب کنین! بگذریم از نگاه فروشنده که شکل علامت سوال شده بود!

خوب آخه من اصولاً با رنگ های سال مشکل دارم چون اونقدر همه چی اون رنگی میشه که دیگه حال آدم بد میشه واقعاً. بااینکه سبز همیشه از انتخاب های اصلیمه اما از این به بعد ترجیح میدم موقعی برم سراغش که دِمُده شده باشه!

نظرات 4 + ارسال نظر
Friends شنبه 14 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 08:23 ب.ظ http://friends.blogsky.com

خدا را شکر که ما از این مشکلات رنگ سال نداریم!
فکر کن کت شلوار سبز یا قرمز، البته همیشه هستند آدم هایی که اونوریند ولی رسمی همیشه رنگ های تیره است، غیر رسمی هم تیره

آقایون هم اگه بخوان تابع مد باشن کم الگوی مد ندارنا ! ولی خوب همون بهتر که راحتی گرچه من شخصا همیشه تیره پوشیدن رو نمی پسندم. چه برای خانوم چه آقا

کتایون یکشنبه 15 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 02:00 ب.ظ http://katayoun.blogfa.com

می دونم که قرمز خیلی بهت می آد..
من هم با رنگ سال مساله دارم چون باور دارم هر کسی باید رنگ لباسش رو بر اساس حسش و اون چیزی که بهش می آد انتخاب کنه و نه بر اساس اینکه همه اون رنگ رو می پوشن..

مرررررررررسی
دقیقاً نظر منم همینه. کلاً با مد میونه ی خوبی ندارم مگر در بعضی موارد خاص

Friends یکشنبه 15 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 06:12 ب.ظ http://friends.blogsky.com

شاید نوعی عادت شده تیره پوشیدن، یعنی به صورت رسمی رنگ تیره واسه آقایون رسمی است، هم محل کار، هم برای قرار های عاشقانه، هم محفل های دوستانه
خیلی هم شیک و خوبه

آره خوب...شیک که هست. به هرحال سلیقه ایه دیگه .

شباهنگام یکشنبه 15 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 11:19 ب.ظ

چه خوبه که دوباره دارم می خونمت
چه خوبه که یکی هنوز خودشه

مرسی شباهنگام عزیزم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد