دوست

وقتی خاطره هاتو پاک میکنی و میشینی روبروی خودِ الانت

تازه میفهمی چی بهت گذشته و چی شدی. 

دستای خودتو میگیری و خودتو محکم بغل میکنی و به خودت افتخار میکنی.

حتی اگه معمولی ترین و بی نام و نشون ترین آدم روی زمین باشی.

..............

برای دوستی که منو بیشتر از همیشه با خودم آشنا کرد و خودش میدونه چقدر برام عزیزه:

تو باعث شدی من یاد بگیرم با خودم مهربون باشم حتی تو پیچیده ترین شرایط.

دور شدنت برام سخت تر از اونیه که فکرشو بکنی. اما بیشتر از قبل باور دارم که مثل همیشه دلامون به هم راه داره و انرژی ای که به هم میدیم ربطی به مسافتی که بینمونه نداره.

پس برو به همون راهی که مال توئه چون بهترین ها انتظارتو می کشن.

به خودم، به تو و به دوستیمون افتخار می کنم...

نظرات 2 + ارسال نظر
کتی دوشنبه 23 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 04:40 ب.ظ

ای جان دلم.. عزیزم.. علی رغم اذیتهایی که چند وقت اخیر توی وب خودم شدم و الان هم میخوام چند روز توی ترک نت باشم:)) بازم طافت نیاوردم و اومدم خوندم نوشته زیبا ت رو و خوشحالم که این کارو کردم چون حالا حالم خیلی فرق کرد.. و چه خوب که این وب منو با تو مهربون آشنا کرد..
چقدر دور شدن برای من هم سخته گلم.. بیشتر از اونی که بتونی حتی فکرش رو بکنی..
چقدر این نوشتۀ زیبات به دلم نشست.. خیلی دوستت دارم عزیز دلم خیلی خیلی.. خیلی.. کاش واژه ها میتونستن دلها رو نشون بدن.. ای دوست داشتنی ترین دوستی که تابحال داشته ایم

کتی چهارشنبه 1 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 10:12 ق.ظ

آهان خیالم راحت شد.. فکر کردم نیومده مهم اینه که خودت بخونیش..

بعلههههه! مال خودمه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد