« و به سلامتی فرداها »


   امروز قلبم یک بار بیشتر تپید و رگ هایم چند قطره بیشتر نوشیدند 


   به سلامتی تپش های اضافه 

   به سلامتی نفس های بریده

   به سلامتی داغی که سرد نشد

   به سلامتی چتری که هرگز خیس نشد

   به سلامتی پاییز 

   به سلامتی زنی که موهای طلایی اش طیف رنگ های پاییزی را کامل کرد

   به سلامتی کفش هایی که برگ های نارنجی را نبویید

   به سلامتی لب های آبستنی که بوسه هایش متولد نشد

   به سلامتی "رفتن" که "ماندن" را همیشگی کرد

   به سلامتی نقطه هایی که از آخر خط پاک شدند

   به سلامتی من

   به سلامتی او

«تکون نخور...»

   


    برای من هر آهنگی که دوستش دارم یه تصویر خاص تو ذهنم داره. در واقع
    واسه خودم تو ذهنم یه کلیپ می سازم متناسب با حال و هوای ترانه ش. که معمولا
    با دیدن کلیپ واقعی می خوره تو ذوقم. چون بیشتر وقتا موزیسین ها یا کلیپ سازهای
    ایرانی برای ویدیوی یه آهنگ زیاد هنر و ظرافت خرج نمی کنن. البته ویدیوی " عکس تو"
    خوبه. ولی من وقتی گوش می دمش و چشمامو می بندم یه دختر و پسر زیبا رو 
    می بینم که دارن رو زمین یخی بزرگی پاتیناژ اجرا می کنن. آرامش...


   ................................

   

   تا من همیشگی کنم این شعر دلبرانه رو

   کاشکی زمان گم می شد و 

   ای کاش یه دوربین بود باهام


   لینک دانلود یا گوش دادن آهنگ "عکس تو" از بیژن مرتضوی
   برای کسایی که هنوز نشنیدنش.
   


«بوسه ای روی کاغذ»



نوشته می شوم ; الان

روی کاغذی که خالی نیست 

می نشینم روی سطرها 

کنار حرف های پراکنده 

کنار کلمات دوست داشتنی

میان ابرهای سفید و پنبه ای

میان شوق ، اگرچه از راه دور



کلمه نشده ام هنوز

باشد برای بعد