سرخوشانه

خیلی وقتا نمی فهمم چرا ناراحتم یا چرا خوشحالم.

به همون اندازه که ناراحتی بی دلیل آدمو کلافه می کنه، خوشحالی بی دلیل آدمو شارژ می کنه!

یعنی همینجوری الکی واسه خودت خوشحالی. راه رفتن معمولیت هم شبیه رقصیدنه. حرف زدن معمولیت هم شبیه آواز خوندنه. و از همه مهم تر سر هر موضوع کوچیکی همچین قهقهه میزنی که یه لحظه خودت هم تعجب می کنی که واقعا اینقدر خنده داشت؟ در واقع اون موضوع بهانه بوده و تو می خندی چون خوشحالی و آرامش داری. من حال این روزامو دوست دارم. چون هیچی رو جدی نمی گیرم. هیچ اتفاق یا حرفی روم تاثیر عمیق نمیذاره و درگیرم نمی کنه. همش احساس می کنم رو هوا راه میرم. یعنی سبکم! 

هیچی دیگه هدفی نداشتم جز اینکه بهتون پُز بدم 

و در ضمن آرزو کنم که شما هم مث من این حال خوب رو تجربه کنین. که خوشحالیتون وابسته به چیزی یا کسی نباشه 


نظرات 2 + ارسال نظر
کتایون شنبه 9 دی‌ماه سال 1391 ساعت 02:27 ب.ظ http://katayoun.blogfa.com

فکر کنم دی ان ای غیرفعالت بی دار شده

قطعاً !

کتایون جمعه 29 دی‌ماه سال 1391 ساعت 01:15 ب.ظ http://katayoun.blogfa.com

ابراز دلتنگی:))
امیدوارم این دی ان آی فعال شده ات کاری کنه باز بنویسی
که دلم برای نوشته هات تنگ شده..
یاد اون روزها افتادم که تو کافه مشاعره همه با هم شعر بازی می کردیم.. هم کامنتهات رو دوست داشته و دارم و هم نوشته های پر حس و زیبات رو


وای واقعا یادش بخیر خیلی خووووووووب بود

راستش الان دی ان ایم فعال شده ولی باید تنبلیم رو هم بیدار کنم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد